FRÖCCSÖNTÖTT PAPUCS

FRÖCCSÖNTÖTT PAPUCS

Pekingi Wunderbaum

2017. január 17. - Nördbjorg

 

welcome.jpg

Kitoltak velem! Évek óta az egyik legnagyobb hazai illatosítógyártó műanyag terméke szorongat egy kis üvegcsét az autómban. Nem feltétlen igénylem, hogy rágógumi, vagy „Monnlight Vanilla" illat vegyen körül vezetés közben, de egy Aqua fantázianevű túl sok vizet nem zavar. Azonban! Egyik pillanatról a másikra kivonták a piacról. Megérkezett az új verzió és a semmilyen illat már nem élte túl a modellváltást. Nem volt választás, új autóillatosító után kellet néznem.

Belevetettem magam az illatok tengerébe, mint zsűritag az „Amerika legbüdösebb tornacípője” versenyen.

De mi veheti fel a versenyt a víz illatával? Hát a semmi! Itt jön képbe az ionizátor.

Ez egy olyan eszköz, amely negatív ionokat (aionokat) állít elő, ezzel semlegesítve a kellemetlen szagokért felelős részecskéket.  Amint elolvastam a kedvcsinálóban, hogy mellékfunkcióként jó asztma, köhögés, megfázás, egyszóval MINDEN ellen, rájöttem, feltétlenül kell nekem egy ilyen. Mivel ezek a csodálatos tulajdonságok minden pénzt megérnek, ezért én sem voltam zsugori. Kiválasztottam egy, a már a képeken is sorjás műanyagba csomagolt, kék fényben tündöklő, nem egész 3 dollárba kerülő darabot. Be kell vallanom nem nagyon hittem benne, de mi baj lehet?

Aztán két hét múlva ott álltunk szemtől szemben. Na nem a Red Dot dizájndíj következő várományosával, hanem ezzel az izével. A csomagolás és a használati útmutató a letudandó körök közé tartozhattak a gyárban.

back.jpg

dimension.jpg

Az installálás nem volt túl bonyolult. Egyszerűen csak be kellett dugni a szivargyújtóba és várni a csodát. Első nap – semmi, legfeljebb az öröm, hogy nem vágta haza a kocsi elektromos rendszerét. Második nap kétesélyes, harmadik nap azonban már érezhetően semmilyen illatú lett az autó. Tárámmm, szóval az orrom szerint működik. A levegő összetételét vizsgáló műszerrel sajnos még nem rendelkezem, de egy ilyen komoly készülék talán nem is indokolja.

Plusz funkcióként éjszakai vezetésnél a nagyon erős kék fény zavaró, de a dizájnba tökéletesen illeszkedő, fekete szigetelő szalag remek szolgálatot tesz ez ügyben.

Természetesen hozzáférhető igényesebben kivitelezett darab is, és aki esetleg ilyen elven szeretné jobbá tenni lakása levegőjét, az is bátran csemegézhet. A kínálat széles

"Nem gondolhatja komolyan!" És valóban! Nem állítom vagy hiszem, hogy bármilyen egészségre jótékony hatással bírna, sőt, annak a nézőpontját is megértem, aki nem szeretné, ha bármilyen elektromos dolog manipulálná körülötte a levegőt. Nekem ugyanakkor bevált, de kétségtelenül nem néz ki jól.

További bejegyzések:

>Kötelezővé tenném! - Mágneses töltő és adatátviteli kábel

>Napelemes Akkubank - Bear Grylls nem ezt választaná

A bejegyzés trackback címe:

https://froccsontottpapucs.blog.hu/api/trackback/id/tr5412133075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása